joi, 8 octombrie 2009

noaptea la sosea







visam frumos

5 comentarii:

  1. Indraznete fotografii.. banuiesc ca ai folosit un trepied si ai pus un timp mare de expunere.. eu sunt incepatoare si ma fascineaza fotografiile cu subiecti in miscare. Sper sa reusesc sa realizez si eu fotografii asa bune ca ale tale

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc frumos
    si eu sunt la fel de incepator in acest gen de fotografii dar am incercat diverse metode pana a iesit ceva mai bun.
    parerea mea este ca trepiedul trebuie luat printre primele lucruri

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte reusite Mihai.
    dar Aurora ai grija ce cumperi ca mie odata mi-a picat aparatul direct cu obiectivul de ciment :)... ceea ce e nu foarte economic :))

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte reusite fotografiile
    imi place expunerea
    cel mai mult imi place cea de a sasea
    este clar ca fara trepied nu le puteai face

    RăspundețiȘtergere